Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: ES.2111.2.2019Drukuj informację Ogłoszenie numer: ES.2111.2.2019Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Dyrektor Domu Pomocy Społecznej w Tursku
Miejsce pracy: Tursk
Wymiar etatu: 1
Ilość etatów: 1
Wydział: Dom Pomocy Społecznej w Tursku
Data udostępnienia: 2019-06-03
Ogłoszono dnia: 2019-06-03 przez Tomasz Jaskuła - Starosta Sulęciński
Termin składania dokumentów: 2019-06-17 17:00:00
Nr ogłoszenia: ES.2111.2.2019
Zlecający: ZARZĄD POWIATU W SULĘCINIE
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
1) obywatelstwo polskie,
2) wykształcenie wyższe w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym i nauce,
3) posiadanie co najmniej 3-letniego stażu pracy w pomocy społecznej,
4) specjalizacja z zakresu organizacji pomocy społecznej w rozumieniu przepisów art. 122 ustawy o pomocy społecznej,
5) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
6) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym w naborze stanowisku,
7) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
8) niekaralność zakazem pełnienia funkcji kierowniczych związanych z dysponowaniem środkami publicznymi,
9) nieposzlakowana opinia.
2) wykształcenie wyższe w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym i nauce,
3) posiadanie co najmniej 3-letniego stażu pracy w pomocy społecznej,
4) specjalizacja z zakresu organizacji pomocy społecznej w rozumieniu przepisów art. 122 ustawy o pomocy społecznej,
5) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
6) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym w naborze stanowisku,
7) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
8) niekaralność zakazem pełnienia funkcji kierowniczych związanych z dysponowaniem środkami publicznymi,
9) nieposzlakowana opinia.
b. Wymagania dodatkowe:
1) znajomość przepisów prawa w zakresie realizowanych działań, w szczególności:
- o samorządzie powiatowym,
- o pomocy społecznej,
- o finansach publicznych,
- o pracownikach samorządowych,
- o ochronie danych osobowych,
- kodeksu pracy,
- kodeksu postępowania administracyjnego,
- prawa zamówień publicznych,
- dotyczących procedur pozyskiwania funduszy na realizację projektów współfinansowanych ze środków unijnych,
2) umiejętność rozwiązywania konfliktów interpersonalnych i zarządzanie zespołem ludzkim,
3) komunikatywność, kreatywność, dyspozycyjność, odporność na stres.
- o samorządzie powiatowym,
- o pomocy społecznej,
- o finansach publicznych,
- o pracownikach samorządowych,
- o ochronie danych osobowych,
- kodeksu pracy,
- kodeksu postępowania administracyjnego,
- prawa zamówień publicznych,
- dotyczących procedur pozyskiwania funduszy na realizację projektów współfinansowanych ze środków unijnych,
2) umiejętność rozwiązywania konfliktów interpersonalnych i zarządzanie zespołem ludzkim,
3) komunikatywność, kreatywność, dyspozycyjność, odporność na stres.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1) organizowanie i nadzorowanie pracy Domu Pomocy Społecznej w Tursku,
2) przestrzeganie dyscypliny finansowej i budżetowej,
3) zarządzenie kadrami DPS oraz nadzór nad przestrzeganiem dyscypliny pracy pracowników DPS,
4) nadzór nad organizowaniem opieki lekarskiej, pielęgnacyjnej i rehabilitacyjnej pensjonariuszom DPS,
5) podejmowanie działań nad zapewnieniem pełnej obsady pensjonariuszy DPS,
6) współpraca z PCPR w Sulęcinie i innymi instytucjami w zakresie realizacji zadań DPS.
2) przestrzeganie dyscypliny finansowej i budżetowej,
3) zarządzenie kadrami DPS oraz nadzór nad przestrzeganiem dyscypliny pracy pracowników DPS,
4) nadzór nad organizowaniem opieki lekarskiej, pielęgnacyjnej i rehabilitacyjnej pensjonariuszom DPS,
5) podejmowanie działań nad zapewnieniem pełnej obsady pensjonariuszy DPS,
6) współpraca z PCPR w Sulęcinie i innymi instytucjami w zakresie realizacji zadań DPS.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
1) pełny wymiar czasu pracy, umowa o pracę,
2) godziny pracy: od poniedziałku do piątku w godz. od 7:00 do 15:00
3) praca biurowa w pozycji siedzącej wymagająca koncentracji,
4) praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy.
5) zmienne tempo pracy,
6) sytuacje stresowe.
2) godziny pracy: od poniedziałku do piątku w godz. od 7:00 do 15:00
3) praca biurowa w pozycji siedzącej wymagająca koncentracji,
4) praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy.
5) zmienne tempo pracy,
6) sytuacje stresowe.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
powyżej 6 %
V. Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny podpisany własnoręcznie;
2) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie podpisany własnoręcznie, zawierający informacje, o których mowa w art. 221 § 1 ustawy dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 917 z późn. zm.) tj. imię (imiona) i nazwisko, datę urodzenia, dane kontaktowe wskazane przez osobę ubiegającą się o zatrudnienie, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, stanowiący załącznik nr 1 do ogłoszenia,
3) koncepcja funkcjonowania DPS w Tursku podpisana własnoręcznie;
4) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe;
5) kopie dokumentów potwierdzające przebieg dotychczasowego zatrudnienia;
6) kserokopie dokumentów potwierdzających, co najmniej 3-letni staż pracy w pomocy społecznej oraz specjalizację z zakresu organizacji pomocy społecznej w rozumieniu przepisów art. 122 ustawy o pomocy społecznej,
7) oświadczenia podpisane własnoręcznie o:
- posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
- braku prawomocnego skazania za naruszenie zakazu pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o których mowa w art. 31 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2014r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (t.j. Dz.U. z 2018r. poz. 1458),
- braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w liście motywacyjnym oraz innych załączonych dokumentach – jeśli w zakresie tych danych zawarte są szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, stanowiące załącznik nr 2 do ogłoszenia;
- nieposzlakowanej opinii,
2) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie podpisany własnoręcznie, zawierający informacje, o których mowa w art. 221 § 1 ustawy dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 917 z późn. zm.) tj. imię (imiona) i nazwisko, datę urodzenia, dane kontaktowe wskazane przez osobę ubiegającą się o zatrudnienie, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, stanowiący załącznik nr 1 do ogłoszenia,
3) koncepcja funkcjonowania DPS w Tursku podpisana własnoręcznie;
4) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe;
5) kopie dokumentów potwierdzające przebieg dotychczasowego zatrudnienia;
6) kserokopie dokumentów potwierdzających, co najmniej 3-letni staż pracy w pomocy społecznej oraz specjalizację z zakresu organizacji pomocy społecznej w rozumieniu przepisów art. 122 ustawy o pomocy społecznej,
7) oświadczenia podpisane własnoręcznie o:
- posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
- braku prawomocnego skazania za naruszenie zakazu pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o których mowa w art. 31 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2014r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (t.j. Dz.U. z 2018r. poz. 1458),
- braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w liście motywacyjnym oraz innych załączonych dokumentach – jeśli w zakresie tych danych zawarte są szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, stanowiące załącznik nr 2 do ogłoszenia;
- nieposzlakowanej opinii,
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2019-06-17 17:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "Dotyczy naboru na stanowisko dyrektora Domu Pomocy Społecznej w Tursku” w Biurze Podawczym Starostwa Powiatowego - ul. Lipowa 18a (parter budynku), bądź za pośrednictwem poczty na adres: ul. Lipowa 18a, 69-200 Sulęcie.
Oferty, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
c. Miejsce:
Biuro Podawcze Starostwa Powiatowego – ul. Lipowa 18a, 69-200 Sulęcin.
VII. Informacje dodatkowe:
1) przyjmujemy wyłącznie kserokopie dokumentów, nadesłanych dokumentów nie zwracamy. W toku postępowania kandydat może być zobowiązany do okazania oryginałów składanych dokumentów.
2) oferty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane, za termin złożenia oferty uważa się dzień wpływu oferty do starostwa;
3) osoby, których oferty zostaną pozytywnie rozpatrzone, będą powiadomione o terminie rozmowy;
4) informacje o kandydatach, którzy zgłosili się do naboru, stanowią informację publiczną w zakresie objętym wymaganiami związanymi ze stanowiskiem określonym w ogłoszeniu o naborze;
5) informacja o wynikach naboru zostanie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.bip.powiatsulecinski.pl oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Starostwa Powiatowego w Sulęcinie;
6) wybrany kandydat – przed podpisaniem z nim umowy o pracę, zobowiązany jest do dostarczenia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności.
2) oferty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane, za termin złożenia oferty uważa się dzień wpływu oferty do starostwa;
3) osoby, których oferty zostaną pozytywnie rozpatrzone, będą powiadomione o terminie rozmowy;
4) informacje o kandydatach, którzy zgłosili się do naboru, stanowią informację publiczną w zakresie objętym wymaganiami związanymi ze stanowiskiem określonym w ogłoszeniu o naborze;
5) informacja o wynikach naboru zostanie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.bip.powiatsulecinski.pl oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Starostwa Powiatowego w Sulęcinie;
6) wybrany kandydat – przed podpisaniem z nim umowy o pracę, zobowiązany jest do dostarczenia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności.
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Powiat Sulęciński |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Tomasz Jaskuła - Starosta Sulęciński |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2019-05-31 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Tomasz Jaskuła - Starosta Sulęciński |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2019-06-03 15:26:32 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2019-06-03 15:32:05 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2019-06-18 13:20:31 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1325 raz(y) |