Informacja o urzędzie w tekście łatwym do czytania i zrozumienia (ETR)
Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi
Lista informacji
Czym zajmuje się Starostwo Powiatowe w Sulęcinie - informacja w tekście łatwym do czytania (ETR)
Akapit nr 1 - brak tytułu
Starostwo Powiatowe w Sulęcinie ma swoją główną siedzibę w budynku przy ul. Lipowej 18a. W nim znajduje się Biuro Podawcze. Służy ono pierwszą pomocą każdemu klientowi, który chce załatwić sprawę w Starostwie. Drugi budynek znajduje się w bezpośrednim sąsiedztwie. Przy ul. Lipowej 16 w Sulęcinie. W nim pracują: starosta i jego zastępca. Starosta jest kierownikiem Starostwa. Starostą jest Tomasz Jaskuła.
Starostwo Powiatowe w Sulęcinie obsługuje mieszkańców 5 gmin. Wchodzą one w skład Powiatu Sulęcińskiego: Sulęcin, Torzym, Lubniewice, Krzeszyce i Słońsk.
W Starostwie załatwisz wiele spraw, m.in.:
- w Wydziale Budownictwa uzyskasz potrzebne pozwolenia gdy budujesz lub remontujesz dom;
- w Wydziale Geodezji, Kartografii i Katastru możesz dostać mapę swojego gruntu;
- w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami i Ochrony Środowiska możesz wyrobić kartę wędkarską;
- w Wydziale Komunikacji zarejestrujesz samochód i uzyskasz prawo jazdy;
- w Wydziale Edukacji i Spraw Społecznych założysz stowarzyszenie lub klub sportowy;
- jeżeli masz problemy możesz w Starostwie uzyskać bezpłatną pomoc prawną oraz pomoc Rzecznika Konsumentów.
Zapraszamy do Starostwa Powiatowego w Sulęcinie od poniedziałku do piątku w godzinach:
Poniedziałek: 8.00 - 17.00
Wtorek: 7.30 - 15.30
Środa: 7.30 - 15.30
Czwartek: 7.30 - 15.30
Piątek: 7.30 - 14.30.
Na stronie internetowej www.bip.powiatsulecinski.pl znajduje się szczegółowa lista zadań wszystkich Wydziałów Starostwa Powiatowego w Sulęcinie. Znajdują się też tam inne niezbędne informacje dotyczące urzędu.
Jeśli chcesz się z nami skontaktować telefonicznie. Zadzwoń na numer 95 755 52 43.
Możesz też wysłać e-mail na adres:
.
Koordynator do spraw dostępności ma numer 507 822 825.
Pobierz dane XML Czym zajmuje się Starostwo Powiatowe w Sulęcinie - informacja w tekście łatwym do czytania (ETR) Drukuj informację Czym zajmuje się Starostwo Powiatowe w Sulęcinie - informacja w tekście łatwym do czytania (ETR)
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Powiat Sulęciński |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2021-07-01 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Julita Stopka |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2021-07-01 13:11:05 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Monika Kononowicz |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2021-07-01 13:12:39 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Monika Kononowicz |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2021-07-01 13:13:42 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 445 raz(y) |