ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

STAROSTWO POWIATOWE W SULĘCINIE
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ekran szczegółów informacji - sprawa

Pobierz dane XMLSprawa: GN-01 Wydanie zaświadczenia dotyczącego wykreślenia wpisu w księdze wieczystejDrukuj informacjęSprawa: GN-01 Wydanie zaświadczenia dotyczącego wykreślenia wpisu w księdze wieczystej

Szczegóły informacji

GN-01 Wydanie zaświadczenia dotyczącego wykreślenia wpisu w księdze wieczystej

Wydział: Wydział Gospodarki Nieruchomościami i Ochrony Środowiska

Ogłoszono dnia: 2022-07-15 08:55:46

Termin załatwienia

Wydanie zaświadczenia na wniosek następuje bez zbędnej zwłoki, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia złożenia wniosku.

Osoba kontaktowa

Magdalena Staszewska, Marzena Smolińska

Miejsce załatwienia

Wydział Gospodarki Nieruchomościami i Ochrony Środowiska
Starostwo Powiatowe w Sulęcinie
ul. Lipowa 18a, 69-200 Sulęcin

Telefon kontaktowy

95 755 52 43 wew. 190, 192 lub 95 777 01 47, 95 777 01 49

Adres e-mail

Sposób załatwienia

Zaświadczenie wydawane jest na wniosek właściciela nieruchomości w celu przedłożenia w Sądzie Rejonowym w Sulęcinie IV Wydziale Ksiąg Wieczystych.

Miejsce odbioru

Zaświadczenie zostanie przesłane listem poleconym, za dowodem doręczenia.
UWAGA! Istnieje możliwość osobistego odbioru zaświadczenia. Wówczas prosimy o zawarcie we wniosku informacji o zamiarze osobistego odbioru dokumentu oraz podanie nr telefonu.

Wymagane Dokumenty

  • wniosek o wykreślenie zapisu w księdze wieczystej FORMULARZ GN-01.01 zawierający dane osobowe, numer księgi wieczystej oraz treść zapisu księgi wieczystej objętej wnioskiem
UWAGA! Wniosek może być złożony w dowolnej formie; formularz GN-01.01 ma jedynie ułatwić Państwu załatwienie sprawy.
  • odpis z księgi wieczystej (lub wydruk ze strony www.ekw.ms.gov.pl)
  • dokumenty potwierdzające tytuł prawny do nieruchomości – w przypadku osób występujących z wnioskiem, nieujawnionych w księdze wieczystej.

Tryb odwoławczy

Postępowanie cywilne. Nie przewiduje się trybu odwoławczego w drodze administracyjnej.

Podstawa prawna

Ustawa z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami.
Ustawa z dnia 6 lipca 1982 r. o księgach wieczystych i hipotece.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Powiat Sulęciński
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2022-07-15
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Przemysław Litwin - Naczelnik Wydziału Gospodarki Nieruchomościami i Ochrony Środowiska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2022-07-15 08:52:19
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Agnieszka Zmysłowska
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2022-07-15 08:55:46
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Agnieszka Zmysłowska
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2022-07-15 08:55:46
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
663 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony