Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: OA.2110.14.2023Drukuj informację Ogłoszenie numer: OA.2110.14.2023Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Geodeta Powiatowy/Naczelnik Wydziału Geodezji, Kartografii i Katastru
Miejsce pracy: Starostwo Powiatowe w Sulęcinie
Wymiar etatu: 1
Ilość etatów: 1
Wydział: Wydział Geodezji, Kartografii i Katastru
Data udostępnienia: 2023-09-11
Ogłoszono dnia: 2023-09-11
Termin składania dokumentów: 2023-09-29 12:00:00
Nr ogłoszenia: OA.2110.14.2023
Zlecający: Starosta Sulęciński
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- Obywatelstwo polskie.
- Wykształcenie wyższe na kierunku geodezyjnym.
- Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych.
- Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Znajomość obsługi komputera w obszarze środowiska Windows (pakiet MS Office), Internetu oraz urządzeń biurowych.
- Nieposzlakowana opinia.
- Uprawnienia zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresach:
- geodezyjnych pomiarów sytuacyjno-wysokościowych, realizacyjnych i inwentaryzacyjnych,
- rozgraniczenia i podziału nieruchomości (gruntów oraz sporządzania dokumentacji do celów prawnych.
- Minimum 5 letni staż pracy, w tym 2 letni staż pracy w urzędach administracji rządowej lub organach jednostek samorządu terytorialnego.
- Znajomość obsługi programu: EWMAPA, EWOPIS, C-GEO, Ośrodek.
- Znajomość:
- Ustaw: Prawo geodezyjne i kartograficzne oraz przepisów wykonawczych do ustawy, o gospodarce nieruchomościami, o ochronie gruntów rolnych i leśnych, kodeks postępowania administracyjnego, kodeks postępowania cywilnego,
- Statutu Powiatu Sulęcińskiego,
- Regulaminu Organizacyjnego Starostwa Powiatowego w Sulęcinie.
- Przedstawienie koncepcji pracy na stanowisku Geodety Powiatowego/Naczelnika Wydziału Geodezji, Kartografii i Katastru oraz funkcjonowania Wydziału Geodezji, Kartografii i Katastru.
b. Wymagania dodatkowe:
- Wiedza z zakresu funkcjonowania samorządu powiatowego.
- Dokładność, terminowość, rzetelność, umiejętność pracy w zespole, samodzielność, umiejętność radzenia sobie ze stresem, obowiązkowość.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Sprawowanie nadzoru merytorycznego nad pracą Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej.
- Kierowanie pracą Wydziału Geodezji, Kartografii i Katastru oraz sprawowanie nadzoru nad prawidłową realizacją zadań przez podległych pracowników.
- Prowadzenie spraw z dziedziny geodezji i kartografii w zakresie ewidencji gruntów i budynków, zasobu geodezyjnego i kartograficznego.
- Prowadzenie powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, w tym:
- prowadzenie dla obszaru powiatu:
- ewidencji gruntów i budynków, w tym bazy danych określonych w ustawie Prawo geodezyjne i kartograficzne,
- geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu, w tym bazy danych, zwanej dalej "powiatową bazą GESUT",
- gleboznawczej klasyfikacji gruntów,
- tworzenie, prowadzenie i udostępnianie baz danych,
- tworzenie i udostępnianie standardowych opracowań kartograficznych.
- prowadzenie dla obszaru powiatu:
- Koordynacja usytuowania projektowanych sieci uzbrojenia terenu.
- Zakładanie osnów szczegółowych.
- Przeprowadzanie powszechnej taksacji nieruchomości oraz opracowywanie i prowadzenie map i tabel taksacyjnych dotyczących nieruchomości.
- Ochrona znaków geodezyjnych, grawimetrycznych i magnetycznych.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
- Praca biurowa w pozycji siedzącej wymagająca koncentracji.
- Praca przy monitorze ekranowym pow. połowy dobowego wymiaru czasu pracy.
- Zmienne tempo pracy.
- Konieczność szybkiego reagowania.
- Sytuacje stresowe.
- Bariery i udogodnienia architektoniczne:
- budynek przy ul. Lipowej 16 - konieczność poruszania się po schodach, brak wind, brak drzwi o odpowiedniej szerokości, brak dostosowanych toalet, poruszanie się po piętrach budynku, przemieszczanie się między budynkami, praca w pokojach kilkuosobowych, wyznaczone miejsce parkingowe dla osób niepełnosprawnych
- budynek przy ul. Lipowej 18a - konieczność poruszania się po schodach, brak wind, drzwi o odpowiedniej szerokości w części budynku, toaleta dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych (parter budynku), poruszanie się po piętrach budynku, przemieszczanie się między budynkami, praca w pokojach kilkuosobowych, wyznaczone miejsce parkingowe dla osób niepełnosprawnych, podjazd dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
wg stanu na sierpień 2023 r. – co najmniej 6%
V. Wymagane dokumenty:
- List motywacyjny własnoręcznie podpisany.
- Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie podpisany własnoręcznie, zawierający informacje, o których mowa w art. 221 § 1 ustawy dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy tj. imię (imiona) i nazwisko, datę urodzenia, dane kontaktowe wskazane przez osobę ubiegającą się o zatrudnienie, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia (Załącznik nr 1),
- Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe.
- Kopie dokumentów potwierdzające przebieg dotychczasowego zatrudnienia.
- Dokument potwierdzający posiadanie uprawnień geodezyjnych określonych w ogłoszeniu.
- Oświadczenie podpisane własnoręcznie o:
- posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
- braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowanej opinii,
- wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w liście motywacyjnym oraz innych załączonych dokumentach – jeśli w zakresie tych danych zawarte są szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (Załącznik nr 2).
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2023-09-29 12:00:00
b. Sposób:
- Biuro Podawcze Starostwa Powiatowego – ul. Lipowa 18a, 69-200 Sulęcin.
- Za pośrednictwem poczty na adres: Starostwo Powiatowe w Sulęcinie ul. Lipowa 18a, 69-200 Sulęcin, w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko geodety powiatowego”.
VII. Informacje dodatkowe:
- Przyjmujemy wyłącznie kserokopie dokumentów, nadesłanych dokumentów nie zwracamy. W toku postępowania kandydat może być zobowiązany do okazania oryginałów składanych dokumentów.
- Oferty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane, za termin złożenia oferty uważa się dzień wpływu oferty do starostwa.
- Do dokumentów sporządzonych w języku obcym należy dołączyć tłumaczenie tych dokumentów.
- Informacje o kandydatach, którzy zgłosili się do naboru, stanowią informację publiczną w zakresie objętym wymaganiami związanymi ze stanowiskiem określonym w ogłoszeniu o naborze.
- Osoby, których oferty zostaną rozpatrzone negatywnie, nie będą o tym informowane, a oferty zostaną komisyjnie zniszczone po zakończeniu rekrutacji.
- Osoby, których oferty zostaną pozytywnie rozpatrzone, będą powiadomione o terminie rozmowy.
- Informacja o wynikach naboru zostanie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej – www.bip.powiatsulecinski.pl oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Starostwa Powiatowego w Sulęcinie.
- Wybrany kandydat – przed podpisaniem z nim umowy o pracę, zobowiązany jest do dostarczenia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności.
VIII. Informacje o administrowaniu danymi osobowymi:
Administrator
Administratorem Państwa danych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest Starostwo Powiatowe w Sulęcinie jako pracodawca, za którego czynności z zakresu prawa pracy dokonuje Starosta Sulęciński.
Inspektor ochrony danych
Mogą się Państwo kontaktować z wyznaczonym przez Administratora inspektorem ochrony danych osobowych pod adresem:
- Starostwo Powiatowe w Sulęcinie ul. Lipowa 18a
- e-mail: iod@powiatsulecinski.pl
- telefon: 95 777 0118
Cel i podstawy przetwarzania
Państwa dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy1.będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego2, natomiast inne dane, w tym dane do kontaktu, na podstawie zgody3, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
Jeżeli w dokumentach zawarte są dane, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO konieczna będzie Państwa zgoda na ich przetwarzanie4, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
1 Art. 221 ustawy z.26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, § 3 Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 10 grudnia 2018 r. w sprawie prowadzenia dokumentacji pracowniczej oraz art. 6 Ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych,
2 Art. 6 ust. 1 lit. b Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1 z późn. zm.) (dalej: RODO),
3 Art. 6 ust. 1 lit a RODO,
4 Art. 9 ust. 2 lit. a RODO
Odbiorcy danych osobowych
Odbiorcami Państwa danych osobowych mogą być wyłącznie podmioty i osoby uprawnione do ich pozyskania na podstawie przepisów prawa lub umów powierzenia przetwarzania danych osobowych.
Okres przechowywania danych
Dokumenty kandydatów, którzy nie spełnili wymagań formalnych oraz pozostałych kandydatów nie wybranych w drodze naboru są przechowywane na stanowisku ds. kadr. Po upływie 3 miesięcy od dnia upowszechnienia informacji o wyniku naboru podlegają komisyjnemu zniszczeniu przez komisję powołaną do przeprowadzenia naboru.
Dane osobowe zawarte w protokole z naboru są przechowywane zgodnie z oznaczeniem kategorii archiwalnej wskazanej w jednolitym rzeczowym wykazie akt organów powiatu i starostw powiatowych.
Prawa osób, których dane dotyczą
Mają Państwo:
- prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii,
- prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych,
- prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych,
- prawo do usunięcia danych osobowych,
- prawo do wniesienia skargi do Prezes UODO (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
Informacja o wymogu podania danych
Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.Załączniki
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: OA.2110.14.2023Drukuj informację Ogłoszenie numer: OA.2110.14.2023
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Powiat Sulęciński |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2023-09-11 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Tomasz Jaskuła - Starosta Sulęciński |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2023-09-11 13:47:21 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Agnieszka Zmysłowska |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2023-09-11 13:49:52 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Agnieszka Zmysłowska |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2023-09-11 13:49:51 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 67 raz(y) |