ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

STAROSTWO POWIATOWE W SULĘCINIE
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Archiwalne

Filtr listy informacji

  • Data publikacji (w formacie RRRR-MM-DD)

Lista informacji

Lp Data ogłoszenia Termin składania ofert / wniosków Tytuł zamówienia publicznego Status zamówienia Załączniki
Lp 131
Data ogłoszenia
2012-12-04
Termin składania ofert / wniosków
2012-12-18 10:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
Budowa i wdrażanie platform usług elektronicznych dla zintegrowanego systemu wspomagania zarządzania na poziomie powiatowym oraz tworzenie systemu informacji przestrzennej -GIS
Status zamówienia
unieważniony
Załączniki
  • SIWZ (PDF, 653.7 KiB)
  • Załącznik nr 01 Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (PDF, 477.3 KiB)
  • Załącznik nr 02 Procedury odbioru (PDF, 324.4 KiB)
  • Załącznik nr 03 Zasady oraz warunki organizacji szkoleń (PDF, 309.4 KiB)
  • Załącznik nr 04 Dane teleadresowe (PDF, 300.3 KiB)
  • Załącznik nr 05 Projekt Umowy (PDF, 280 KiB)
  • Załącznik nr 06 Warunki świadczenia serwisu (PDF, 314.4 KiB)
  • Załącznik nr 07 Oferta (RTF, 1.2 MiB)
  • Załącznik nr 08 Oświadczenie art22 (PDF, 264.1 KiB)
  • Załącznik nr 09 Oświadczenie art24 (PDF, 293.6 KiB)
  • Załącznik nr 10 Oświadczenie osoby fizycznej (PDF, 267.1 KiB)
  • Załącznik nr 11 Wykaz dostaw (PDF, 294.2 KiB)
  • Załącznik nr 12 Wykaz osób (PDF, 294.5 KiB)
  • Załącznik nr 13 Formularz cenowy (PDF, 419.8 KiB)
  • Załącznik nr 14 Formularz Przedmiot Oferty (PDF, 367.3 KiB)
  • I Zadanie nr 1.01 Serwer stelażowy (PDF, 358.4 KiB)
  • I Zadanie nr 1.02 Macierz RAID (PDF, 344.8 KiB)
  • I Zadanie nr 1.03 Oprogramowanie do wirtualizacji (PDF, 296 KiB)
  • I Zadanie nr 1.04 Serwerowy system operacyjny (PDF, 303.6 KiB)
  • I Zadanie nr 1.05 Zasilacz awaryjny 1500VA (PDF, 342.4 KiB)
  • I Zadanie nr 1.06 Zasilacz awaryjny 450VA (PDF, 345.3 KiB)
  • I Zadanie nr 1.07 Przełącznik sieciowy 48 portów (PDF, 323 KiB)
  • I Zadanie nr 1.09 Przyłącze światłowodowe (PDF, 327.5 KiB)
  • I Zadanie nr 1.10 Panel KVM (PDF, 294.3 KiB)
  • I Zadanie nr 2.01 Zestaw komputerowy (PDF, 380.1 KiB)
  • I Zadanie nr 2.02 Komputer przenośny (PDF, 395 KiB)
  • I Zadanie nr 3.01 Pakiet aplikacji biurowych (PDF, 350.7 KiB)
  • I Zadanie nr 3.02 Urządzenie wielofunkcyjne (PDF, 333.2 KiB)
  • II Zadanie nr 4.01 Geo Portal dla GIS (PDF, 368.3 KiB)
  • III Zadanie nr 4.02 Oprogramowanie użytkowe (PDF, 524.7 KiB)
  • III Zadanie nr 4.03 Oprogramowanie integracyjne (PDF, 328.2 KiB)
  • III Zadanie nr 4.04 Oprogramowanie do zarządzania (PDF, 345.6 KiB)
  • III Zadanie nr 4.05 Oprogramowanie bazodanowe (PDF, 352.3 KiB)
  • Ogłoszenie (HTML, 21.6 KiB)
  • Załącznik Nr 15 (PDF, 2.6 MiB)
  • Modyfikacja Nr 1 Treści SIWZ (PDF, 24.5 KiB)
  • 	I Zadanie nr 1.08 Zapora sieciowa (PDF, 324.8 KiB)
  • Wyjaśnienie nr 1 treści SIWZ (PDF, 209.8 KiB)
  • Załącznik nr 13 Formularz Cenowy (zmieniony) (PDF, 387.9 KiB)
  • zawiadomienie o unieważnieniu postępowania (PDF, 51.4 KiB)
Lp 132
Data ogłoszenia
2012-10-31
Termin składania ofert / wniosków
2012-11-14 10:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
Budowa i wdrażanie platform usług elektronicznych dla zintegrowanego systemu wspomagania zarządzania na poziomie powiatowym oraz tworzenie systemu informacji przestrzennej (GIS)
Status zamówienia
unieważniony
Załączniki
  • SIWZ (PDF, 640.2 KiB)
  • Zadanie nr 1.01 Serwer stelażowy (PDF, 359.1 KiB)
  • Zadanie nr 1.02 Macierz RAID (PDF, 348.8 KiB)
  • Zadanie nr 1.03 Oprogramowanie do wirtualizacji (PDF, 328.5 KiB)
  • Zadanie nr 1.04 Serwerowy system operacyjny (PDF, 336.7 KiB)
  • Zadanie nr 1.05 Zasilacz awaryjny 1500VA (PDF, 342.6 KiB)
  • Zadanie nr 1.06 Zasilacz awaryjny 450VA (PDF, 345.4 KiB)
  • Zadanie nr 1.07 Przełącznik sieciowy 48 portów (PDF, 325.4 KiB)
  • Zadanie nr 1.08 Zapora sieciowa (PDF, 324.4 KiB)
  • Zadanie nr 1.09 Przyłącze światłowodowe (PDF, 327.5 KiB)
  • Zadanie nr 1.10 Panel KVM (PDF, 294 KiB)
  • Zadanie nr 2.01 Zestaw komputerowy (PDF, 387 KiB)
  • Zadanie nr 2.02 Komputer przenośny (PDF, 395.5 KiB)
  • Zadanie nr 3.01 Pakiet aplikacji biurowych (PDF, 354.7 KiB)
  • Zadanie nr 3.02 Urządzenie wielofunkcyjne (PDF, 333.3 KiB)
  • Zadanie nr 4.01 Geo Portal dla GIS (PDF, 374.6 KiB)
  • Zadanie nr 4.02 Oprogramowanie użytkowe (PDF, 524.8 KiB)
  • Zadanie nr 4.03 Oprogramowanie integracyjne (PDF, 328.8 KiB)
  • Zadanie nr 4.04 Oprogramowanie do zarządzania (PDF, 345.7 KiB)
  • Zadanie nr 4.05 Oprogramowanie bazodanowe (PDF, 352 KiB)
  • Załącznik nr 01 Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (PDF, 447.2 KiB)
  • Załącznik nr 02 Procedury odbioru (PDF, 321 KiB)
  • 	Załącznik nr 03 Zasady oraz warunki organizacji szkoleń (PDF, 309.8 KiB)
  • Załącznik nr 04 Dane teleadresowe (PDF, 332.3 KiB)
  • Załącznik nr 05 Projekt Umowy (PDF, 280.4 KiB)
  • Załącznik nr 06 Warunki świadczenia serwisu (PDF, 314.1 KiB)
  • Załącznik nr 07 Oferta (RTF, 1.2 MiB)
  • Załącznik nr 08 Oświadczenie art22 (PDF, 264.1 KiB)
  • Załącznik nr 09 Oświadczenie art24 (PDF, 293.6 KiB)
  • Załącznik nr 10 Oświadczenie osoby fizycznej (PDF, 267.2 KiB)
  • Załącznik nr 11 Wykaz dostaw (PDF, 290.6 KiB)
  • Załącznik nr 12 Wykaz osób (PDF, 296.7 KiB)
  • Załącznik nr 13 Formularz cenowy (PDF, 417.4 KiB)
  • Załącznik nr 14 Formularz Przedmiot Oferty (PDF, 395.3 KiB)
  • Wyjaśnienia do treści SIWZ (PDF, 256.9 KiB)
  • Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia (PDF, 144.6 KiB)
  • Wyjaśnienie treśći Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia Nr 2 (PDF, 607.8 KiB)
  • Modyfikacja treści Specyfikacji Istotnych Warunkow Zamówienia Nr 1 (PDF, 903.2 KiB)
  • Zadanie nr 1 01 Serwer stelażowy (zmieniony) (PDF, 359.2 KiB)
  • Zadanie nr 1.02 Macierz RAID (zmieniony) (PDF, 348.7 KiB)
  • Zadanie nr 2 01 Zestaw komputerowy (zmieniony) (PDF, 381.1 KiB)
  • Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania (PDF, 217.4 KiB)
Lp 133
Data ogłoszenia
2012-09-27
Termin składania ofert / wniosków
2012-10-11 12:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
Przebudowa drogi powiatowej nr 1283F odc. Dzierżązna - Malta
Status zamówienia
rozstrzygnięty
Załączniki
  • Ogłoszenie (PDF, 46.8 KiB)
  • SIWZ (PDF, 169.5 KiB)
  • Formularz ofertowy (PDF, 50.2 KiB)
  • Kosztorys ofertowy (XLS, 23.5 KiB)
  • Oświadczenie (PDF, 40 KiB)
  • Wykaz robót (PDF, 18.6 KiB)
  • Wzór umowy (PDF, 56.5 KiB)
  • Dysponowanie sprzętem (PDF, 30.7 KiB)
  • Specyfikacja techniczna - humusowanie (PDF, 85.7 KiB)
  • Specyfikacja techniczna - nawierzchnia (PDF, 134.6 KiB)
  • Specyfikacja techniczna - Oczyszczenie i skropienie warstw konstrukcyjnych (PDF, 62.3 KiB)
  • Specyfikacja techniczna - Wyrownanie podbudowy (PDF, 52.7 KiB)
  • Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty (PDF, 49.7 KiB)
Lp 134
Data ogłoszenia
2012-07-31
Termin składania ofert / wniosków
2012-08-10 08:45:00
Tytuł zamówienia publicznego
Wykonanie kompleksowej usługi prania, dezynfekcji, suszenia i obróbki (prasowanie, maglowanie) bielizny dla Domu Pomocy Społecznej w Tursku
Status zamówienia
rozstrzygnięty
Załączniki
  • Ogłoszenie (PDF, 175.6 KiB)
  • SIWZ (PDF, 385 KiB)
Lp 135
Data ogłoszenia
2012-07-25
Termin składania ofert / wniosków
2012-08-10 12:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
WYKONANIE DIGITALIZACJI I IMPLEMENTACJI DOKUMENTACJI Z ZASOBU POWIATOWEGO OŚRODKA DOKUMENTACJI GEODEZYJNEJ I KARTOGRAFICZNEJ W STAROSTWIE POWIATOWYM W SULĘCINIE
Status zamówienia
rozstrzygnięty
Załączniki
  • SIWZ (PDF, 154.6 KiB)
  • OGŁOSZENIE (PDF, 201 KiB)
  • WARUNKI TECHNICZNE (PDF, 731.9 KiB)
  • WZÓR UMOWY (PDF, 31.8 KiB)
  • OŚWIADCZENIE (PDF, 40 KiB)
  • FORMULARZ CENOWY (PDF, 23.5 KiB)
  • Wyjaśnienie_Nr_1 (PDF, 373.8 KiB)
  • Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty (PDF, 385.3 KiB)

Nawigacja między stronami listy informacji